Rutiner i forbindelse med koronaviruset

I likhet med alle andre bedrifter i Norge har også DigiFix innført ulike strakstiltak i forbindelse med koronautbruddet. Dette innebærer blant annet strengere hygieniske rutiner både i butikken og på verkstedet, samt nye rutiner tilknyttet eventuelle hjemmebesøk.  
Vi oppfordrer kunder til først og fremst ta kontakt via telefon 466 84 466, epost: [email protected]kontaktskjema eller chat på våre hjemmesider. Mange ting kan løses via fjernhjelp, men skulle ikke dette la seg gjøre, kommer vi med anbefalinger i samråd med deg. Kommer du ikke igjennom, vil vi forsøke å ringe deg tilbake så snart vi har kapasitet. Flere ansatte hos oss sitter nå på hjemmekontor, og har mulighet for å hjelpe via telefon/fjernhjelp. 

Besøk i Sofies Gate 1
Vi ønsker å begrense omfanget av besøk i vår butikk. Alle kunder som er i isolasjon, karantene eller har symptomer på Koronavirus kan selvsagt ikke komme inn i våre butikklokaler, men er velkommen til å ta kontakt via e-post, telefon eller chat. For andre blir vi nødt til å holde den fysiske kundekontakten til et minimum, og ønsker derfor også at kunder som kommer inn, ser an hvor mange som er i butikken, og heller venter utenfor så sant det lar seg gjøre. Ta kontakt på forhånd, slik at vi kan registrere deg og din jobb over telefon. Dette gjør at oppholdet i butikken vil gå raskere. Vi har også mulighet for å hente og levere utstyr med bud.

Ved innlevering av utstyr anbefaler vi å ha avtalt dette på forhånd over telefon, slik at vi kan ha registrert deg og din jobb før du kommer. Så snart vi har sett på din jobb, vil vi kontakte deg på telefon og avtale videre arbeid i samråd med deg/dere.
Ved utlevering av utstyr, vil vi også her begrense tidsbruken, og heller avtale at vi går igjennom maskinen via fjernhjelp og telefon.

Alle kunder får nå inntil 30 min. gratis visning på fjernhjelp av maskin som har vært inne til reparasjon, eller ny PC

Hjemmekontor? 

Husk at DigiFix kan hjelpe deg med alle problemer knyttet til din IT-hverdag. Vi er bare en telefon unna (466 84 466). Dårlige systemer, maskinvare og oppsett kan raskt koste mye tid og penger. Ring oss og få det ordnet. Vi ser over din løsning på fjernhjelp og kommer med de beste anbefalinger. 

Vi tilbyr løsninger i ulike priskategorier, som er tilpasset deg og dine behov.  
Ting som det kan være viktig å tenke på når man vurderer hjemmekontor: 

  • God arbeidsplass med stor nok skjerm, eller flere skjermer
  • Et godt tastatur og en god mus.  
  • Rask, oppdatert maskin (PC/Mac) 
  • Riktig oppsett av sikkerhets- og backupsystemer 
  • Riktig oppsett av e-post 
  • VPN-oppsett mot arbeidsplassens datasystemer 
  • Synkronisering av filer og mapper 
  • Et godt og stabilt nettverk 
  • En printer som fungerer som den skal 

Kunder med serviceavtale vil bli prioritert. Tegner du serviceavtale i løpet av mars/april 2020 får du halv pris de første 3 månedene!
https://www.digifix.no/serviceavtale/