COVID-19: Informasjon til våre kunder

Det vil være innstramminger fra 2. mars og en stund fremover. Vi må holde dørene våre stengt. Vi kan likevel hjelpe med det aller meste! Fjernhjelp vil fungere som normalt. Vi kan også få enheter hentet og levert med bud, som følger alle krav til smittevern. Kun ved spesielle avtaler kan man hente/levere noe utenfor vår butikk, og vårt verksted.

Forskjellige spørsmål om vår håndtering av Covid-19

Har dere stengt?

Nei. Vi har åpent på telefon, men vi har ikke mulighet til å slippe noen inn i butikken vår.

Kan dere fjernstyre min pc eller mac?

Ja, vi kan hjelpe deg via fjernstyring. Les mer her: Fjernhjelp | DigiFix AS

Jeg har en jobb inne hos dere, jobber dere fremdeles med den?

Ja, vi har noen få mennesker som fortsetter å jobbe med pågående saker i våre lokaler.

Utfører dere hjemmebesøk?

Nei, dessverre kan vi ikke utføre hjemmebesøk så lenge det foreligger så strenge tiltak.

Kan jeg kjøpe PC eller utstyr av dere?

Ja, vi kan sette opp utstyr for deg, og sende med bud, eller post over hele landet!

Kan jeg bruke Serviceavtalen for fri support nå også?

Klart du kan 🙂

Hvilke smitteverntiltak har dere?

Vi bruker alltid maske ved kundekontakt, og hansker ved håndtering av utstyr.
Alt utstyr vaskes med desinfiserende middel ved innlevering og før utlevering.
De fleste hos oss har hjemmekontor.
I butikken vår har vi kun absolutt nødvendig personell.

Ta bare kontakt om det skulle være noe annet du lurer på 🙂






    Skriv gjerne utfyllende informasjon om problemet, slik at vi kan finne løsningen raskest mulig!

    Jeg godtar lagring ihht. personvernreglerLes mer