Da Jeg i våren 2018 opplevde et mareitt,eg ble i Mai /juni sedt et brev, fra DNB Som sa,Vi må stege deg ute fra nettbanken, bl.bla men i slutten av mai 2018 fikk jeg reging på ale de 5000kr som jeg var kreditt grensen mi, jeg viste jeg ikke hadde brukt mere enn ca halve dette,så jeg ringtwe banken og sa, dette stemmer ikke. De svarte at joda ,men jeg resignerte og betalte de 5000+ de ba om, senere dvs samme år, i july da ble jeg nok engang klar over att noe ikke stemte, da de åpnet opp nettbanken min så jeg at noen faktisk hadde brukt opp hele reditten på mitt kredit kort, som ikke var på avveie, heller., så noen må ha fått tak i opplysningene på kortet, og misbrukt det i både mai, hele juni og til jeg så dette i july 2018 og sperret kortet, anmeldte forholdet til politiet både persionlig og i brev mail og.ringte så banken omigjen og fikk nytt kort, som jeg tik den dag idag har og ikke har brukt selv.I det hele tatt borsett fra at jeg forsøte ta ut 200 kr oi minibank i August dette år 2023,Men det gkk ikke, Jeg lurte litt på hvorfor for på nettbanken står det ar det er aktivt, Da jeg senere ruingte nå NORDEA banken min fikk je til min store overaskelse vite at jeg skyldte 5000++ på et kort jeg aldri har brukt eller tapt. Mannen lit frustrert sier at det er flt mulig for andre å bruke kortet ta ut kredutt ennå jeg stengte sperret det forige kortet ,kreditt kortet som var misbrukt og kontakett telenor som jeg bruker, og sa fra om svindelen, på mitt b credut kort, som svarte at det var innbygd forsiikring i fri famile og at de kunne ordne sajken over telefon vel å merke,DEt samme sa forsikrings selskapet de ba meg kontakte . Dette kulimenerer i at hjeg ble ikke tiltat for noe svindel da, i 2018 men nå i 2023 så går banken til forliksrådet med saken, og med meg som skyldig part.Enda det er var jeg som nektet å gi meg og hadde sagt tik banken at dette går jeg til forliksrådet med,Jeg nekter og godta slik krav,N¨å kan dere nok engang se i min lap top AZER FULL HD 1080 om dere kan finne noen fremede saker som kan gi meg medhold
digifix redder meg,fra svindel anklager fra stor bank
Flere gode omtaler og referanser
Problemer med mailserver
Øystein i Digifix ryddet opp og ordnet problemet på en rask og effektiv måte.
Han ordnet problemer med spam og organiserte innboks og mailoversikt på en bedre måte.
Digg at det ble fixet.
www.stansylvander.com
Øystein er min sjef! Min webmaster! Period!!! Rooooccckkkk!!!
Sånn skal service være!!!
Ingen kontakt mellom ruter og stasjonær pc. Kabler og tilslutninger var i orden. DigiFix ble tilkalt og konstaterte feil etter installasjon av ny TV og automatisk døråpner. Unødvendige «remedier» etter fasttelefon, ruter, signalforsterker og gammel TV-kabel, ble fjernet. Alt fiXset på en rolig, profesjonell og behagelig måte til vår store tilfredshet. Sånn skal service være.
Tak for god service
En stor tak for al dygtighed, hjælpsomhed og venlighed til alle involverte.
Selv i en vanskelig coronatid løste I problerne på en god, hyggelig og tryk måde.
Godt at vide, I findes næste gang det brænder på.
med venlig hilsen Hanne Zac.
Utrolig bra sted
Kjempe fornøyd med servicen her. Vifta på laptopen hadde røket så eg tok den med innom og de fiksa det lett som bare det. Har du et problem så fikser de det!
Veldig fornøyd
Hyggelig og rask behandling
Se enda flere referanser og omtaler her