Sikkerhetsavtale
ESET Endpoint Security – bransjeledende sikkerhet
Installasjon og oppsett
Fungerer på PC & Mac
99,-/mnd. per enhet
Inkludert i avtalen er førstegangsoppsett/installasjon av programvaren på Kundens enhet. Kunden oppfordres til å sjekke jevnlig om programvaren er installert, og kjører som den skal. Ved varsler fra programmet må kunden selv ta kontakt for å få sjekket opp og rettet eventuelle feil.

Lisensavtalen har 12 mnd. bindingstid, og fortsetter å løpe til kunden sier opp skriftlig. Oppsigelsestid er ut neste måned fra skriftlig oppsigelse. 
Ved bytte av enhet, kan installasjonen flyttes fra én enhet til en annen.

Utbedring av varsler, henvendelser tilknyttet sikkerhetsrelaterte spørsmål, virusangrep og annet faktureres på timepris, eller teller mot inkluderte sesjoner i kundens supportavtale.

Sikkerhetsavtale

Sikkerhet på nettet er viktigere enn noen gang før. Med stadig økende trusler og cyberkriminalitet, er det viktig å beskytte din personlige informasjon og data på nettet. Det er der sikkerhetsprogramvare kommer inn i bildet.

ESET Endpoint Security gir deg et ekstra lag av beskyttelse mot virus, malware, phishing og andre trusler som kan sette din personlige informasjon og data i fare.

Med ESET fra DigiFix, kan du være trygg på at dine digitale enheter og nettbaserte aktiviteter er godt beskyttet. Investering i sikkerhet kan spare deg for tid, penger og stress; ved å unngå potensielle cyberangrep og datainnbrudd. DigiFix har laget en pakke der vi kombinerer en markedsledende sikkerhetspakke fra ESET, med vår lange erfaring med oppsett og effektive innstillinger. DigiFix hjelper til der det skulle behøves i forbindelse med programmet.

DigiFix installerer programmet og setter det opp med gode sikkerhetsstandarder. Sikkerhetsprogrammet (ESET Endpoint Security) settes opp til å automatisk skanne enhetene dine. Det passer også kontinuerlig på at det ikke kommer nye trusler gjennom dette forsvaret.

Bestilling av sikkerhet privat

"*" obligatorisk felt

Sikkerhet*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Annet

DigiFix hjelper med oppsett, installasjon og sjekk av at programvaren kjører som den skal. Dette skjer ved kundens forespørsel. Kunden er ansvarlig for å kontakte DigiFix dersom det er spørsmål eller tekniske utfordringer. DigiFix er ikke ansvarlig for tredjeparts programvare, kundens programvare, kundens enheter eller annet som naturlig faller herunder. Pris er ink. mva. Denne avtalen er kun for privatkunder, og kan ikke brukes av bedrifter, non-profit, enkeltmannsforetak eller andre typer organisasjoner.