Bedrift Support Prioritert Telefon

Bedriftskunder med Support-avtale, eller kritiske hendelser.

For å hjelpe våre bedriftskunder som har Supportavtale enda bedre, så har vi et dedikert telefonnummer til dette.

Telefon: 21 39 89 90

Åpningstidene finnes under. Det kan bli endrede tider for enkelte høytider, og andre spesielle tilfeller. Lørdager er ikke verksted/butikk åpent, og det utføres ikke kundebesøk. Ved kritiske hendelser forsøker vi å gjøre unntak mot ekstra vederlag.

Åpningstider for Bedriftsupport. Kun med Supportavtale eller 590,- + mva. pr. påbegynte kvarter utenfor normal åpningstid som er 10-17 på hverdager.

Denne linjen kan brukes av alle bedriftskunder. Utenfor normal telefontid tilkommer 590,- + mva. pr. påbegynte kvarter.

Om linjen ikke besvares, ved f.eks. høyt antall kunder som ønsker å nå oss samtidig, sendes det en e-post til oss med ditt telefonnummer. Vi tar kontakt så snart vi har mulighet, og vil håndtere dette i tur og orden.

Det er også mulig å bruke kontaktskjema under, om du ønsker at vi ringer deg med standard support-vilkår:





    Jeg godtar lagring ihht. personvernregler Les mer