Bedriftskunder med Support-avtale, eller kritiske hendelser.
For å hjelpe våre bedriftskunder som har Supportavtale enda bedre, så har vi et dedikert telefonnummer til dette.
Telefon: 21 39 89 90
Åpningstidene finnes under. Det kan bli endrede tider for enkelte høytider, og andre spesielle tilfeller. Lørdager er ikke verksted/butikk åpent, og det utføres ikke kundebesøk. Ved kritiske hendelser forsøker vi å gjøre unntak mot ekstra vederlag.
Denne linjen kan brukes av alle bedriftskunder. Utenfor normal telefontid tilkommer 590,- + mva. pr. påbegynte kvarter.
Om linjen ikke besvares, ved f.eks. høyt antall kunder som ønsker å nå oss samtidig, sendes det en e-post til oss med ditt telefonnummer. Vi tar kontakt så snart vi har mulighet, og vil håndtere dette i tur og orden.
Det er også mulig å bruke kontaktskjema under, om du ønsker at vi ringer deg med standard support-vilkår: