COVID-19 INFORMASJON

Butikk

Vi holder åpent som normalt, men med strenge rutiner på hygiene og sosial avstand.

Åpningstider

Mandag til fredag: 10-17
Lørdag: stengt

Hjemmekontor

Vi hjelper deg med alt i forbindelse med hjemmekontoret ditt! Jo flere som klarer å arbeide effektivt på hjemmekontor, jo bedre er det for vedren!

Fjernhjelp / fjernstyring

Det beste er om vi kan løse alle problemer ved å fjernstyre PC-er og Mac-er. Du kan kontakte oss på chat, e-post eller telefon. Vi hjelper alle fortløpende.

Sikkerhet, helse og hygiene

DigiFix følger myndighetenes anbefalinger og tar alle forholdsregler.

Gode rutiner gjør det trygt å handle hos DigiFix. Vi følger helsemyndighetenes anbefalinger for å forhindre smitte. I butikkene våre gjør vi blant annet følgende ekstra tiltak i tillegg til utvidet fokus på hygiene og renhold:

Utstillings-produktene rengjøres minimum to ganger daglig. Alle flater som blir berørt; tastaturer, skjermer, handlevogner/kurver, bankterminaler, kundetoaletter, dørhåndtak osv. Ekstra fokus på god håndhygiene. Vi unngår håndhilsning.

Se Folkehelseinstituttets egne websider for mer informasjon.


Ofte stilte spørsmål

Er det trygt å handle hos DigiFix?

Ja. Det er like trygt her som i matbutikken. Vi har strenge rutiner rundt hygiene og følger alle råd fra FHI.

Kan jeg levere inn maskinen min til reparasjon?

Ja. Ring på forhånd. Vi avtaler alt på telefon før innlevering. Innlevering gjøres raskest mulig.

Kan jeg hente maskinen min?

Ja. Vi ønsker å minimere tiden i vår butikk, og forsøker å avklare mest mulig på telefon før og etter utlevering.

Er dere på jobb?

Ja. Vi har ansatte på jobb i butikk, på verksted og på hjemmekontor. Telefonsupport, fjernhjelp, e-post og chat er ikke påvirket.

Kan dere hjelpe med hjemmekontor også?

Helt klart! Ta kontakt så finner vi en løsning, og hjelper deg i gang. Det er fint om man avklarer med arbeidsgiver på forhånd om arbeidsgiver står for support-kostnaden.

Gjør dere hjemmebesøk og utkjøringer?

Vi forsøker å holde hjemmebesøk/på-stedet til et minimum. Alt må avtales i detalj slik at vi kan utføre jobber raskt og minimerer smittemuligheter.

Jeg er i karantene, kan jeg komme til dere?

Nei. Karantene må respekteres.

Jeg er i karantene og trenger kundebesøk.

Vi har ikke hjemmebesøk til noen i karantene. Karantene må respekteres.

Hvis jeg ikke kan hente eller levere, har dere andre muligheter?

Vi kan sende bud for både å hente og levere. Alle budene har også egne rutiner rundt smittehåndtering.

Vi oppdaterer forløpende om det kommer ny informasjon som må leveres på denne siden…