DigiFix søker tekniker til bedriftsupport

oslo-s-utvikling-osu

«Vi leter etter en person som brenner for teknologi»

surface

Alle stillinger er besatt

Ta likevel gjerne kontakt med CV og søknad. Vi leter mer etter rett person, enn vi ønsker å fylle ut en spesifikk rolle.

Arbeidsgiver: DigiFix AS
Stillingsbeskrivelse: IT-tekniker / Senoir-konsulent
Stilligstittel: Digital Vaktmester
Frist: snarest
Varighet: Fast stilling

DigiFix er en bedrift i vekst både på privat- og bedriftsmarkedet. Det fokuseres i større og større grad på sikkerhet, backup og skyløsninger både internt og for alle kunder. I fremtiden vil dette også være et stort fokus. Gjennom bruk av standardiserte og gjennomprøvde løsninger sørger vi for en problemfri hverdag både for kunder og våre egne ansatte.

DigiFix ønsker en tekniker som kan supportere bedriftskunder og privatkunder. Vi arbeider mye med Office 365, Teams, Sharepoint og Onedrive. Målet er at bedrifter kan leve 100% i skyen. Det er viktig å kunne levere solid 2./3.-linje support til kunder.

Support foregår på flere måter. Det vil være telefon-support, fjernstyring, on-site og preventivt arbeid med kunders skytjenester.

Som ansatt i DigiFix får man spennende utfordringer i forbindelse med bedrifter. Noe av det vi supporterer og tilbyr er Office 365/Exchange, nettverk, utstyrspark og generell support. Våre kunder har stort sett faste avtaler og kjenner oss. Her er vi på fornavn med kontaktpersoner og har gode forhold til alle. Support er derfor en god opplevelse som gjør arbeidsdagen hyggelig.

Vi leter etter en person som brenner for teknologi  og som kan finne løsninger på det som måtte oppstå. Du må være lærevillig og aktivt søke informasjon der det trengs for å løse problemer.

Arbeidsoppgaver

  • On-site support
  • Telefonsupport/fjernstyring
  • Installasjon og support av software og skytjenester
  • Brukeradministrasjon (AD, 365, Google)
  • Nettverk/sikkerhet
  • Feilsøking av hardware og software primært på Windows-plattformer

Kvalifikasjoner / krav

  • Minst ett års erfaring fra IT-support/kundeservice
  • God beherskelse av norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B
  • Nøye og systematisk

Ønsket erfaring

  • IT-faglig bakgrunn (Master/Bachelor innen IT eller IKT-servicefag/Dataelektroniker med fagbrev)
  • Office 365
  • Exchange
  • SharePoint / OneDrive
  • Windows Server
  • Telefonsupport
  • On-site support

Vi ønsker også at du er interessert i IT, flink til å kommunisere og liker å gjøre arbeidsplassen til et trivelig sted.

Vi kan tilby

  • Jobb i et flott team av hyggelige kollegaer
  • Opplæring og bruk av nye og spennende IT-verktøy
  • Gode personlige utviklingsmuligheter
  • Relevante kurs og konferanser
  • Gode kundeforhold som gjør dagene hyggelige
  • Spesialisert stilling med høyere ansvar

Send CV  og søknad til [email protected]

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Tiltredelse: snarest
Sektor: Privat
Sted: Sofies gate 1, 0170 Oslo
Lønn: etter avtale

Nøkkelord

Sikkerhet, Backupsystemer, Azure, IT, Support, Nyutdannet, IKT, AD/Exchange, E-post, Programvare, on-site support, bedriftsupport, 3.linje, SharePoint, Office 365