Er du vår nye medarbeider?

Arbeidsgiver: DigiFix AS
Stillingsbeskrivelse: Kundesupport og på-stedet tekniker
Stilligstittel: Digital Vaktmester
Frist: 1. september
Varighet: Fast stilling
Stillingsprosent: 100%

Om DigiFix

DigiFix er en bedrift i vekst både på privat- og bedriftsmarkedet. Det fokuseres i større og større grad på sikkerhet, backup og skyløsninger både internt, og for alle kunder. I fremtiden vil dette også være et stort fokus. Gjennom bruk av standardiserte og gjennomprøvde løsninger, sørger vi for en problemfri hverdag både for kunder og våre egne ansatte.

DigiFix ønsker en tekniker som kan supportere bedriftskunder og privatkunder. Support vil foregå på-stedet hos kunder og over telefon. Vi arbeider mye med Microsoft 365, og support kan i større grad gjøres over telefon. Målet er at våre bedrifter skal leve 100% i skyen.

Som ansatt i DigiFix får man spennende utfordringer i forbindelse med bedrifter. Noe av det vi tilbyr er Microsoft 365/Exchange, nettverk, utstyrspark og generell support. Våre kunder har stort sett faste avtaler og kjenner oss. Her er vi på fornavn med kontaktpersoner, og har gode forhold til alle. Support er derfor en god opplevelse som gjør arbeidsdagen hyggelig.

Vi leter etter en person som liker teknologi, mennesker og utfordringer; En lærevillig person som aktivt søker informasjon der det trengs for å løse problemer.

Arbeidsoppgaver

Dagene vil fylles med varierte oppgaver som handler om å hjelpe våre kunder med deres IT-systemer. Arbeidet vil foregå både på kontor/verksted og ute hos kunde.

  • Kundebesøk på-stedet
  • Installasjon og oppsett av nettverksutstyr
  • Installasjon og oppsett av datamaskiner, skrivere, mm.
  • Feilsøking av utstyr hos kunde
  • Telefonsupport

Kvalifikasjoner og krav

  • Du har to år eller mer med relevant utdannelse, gjerne bachelor innen IT
  • Relevant erfaring kan kan erstatte krav om utdannelse
  • Du har minst 2 års relevant erfaring med IT-support
  • Du har førerkort klasse B
  • Du må være flytende i Norsk skriftlig og muntlig, samt beherske engelsk godt.

Ønsket erfaring

Det er en fordel om du har erfaring på ett eller flere av disse områdene.

  • Routere og Mesh
  • UniFi/Ubiquiti
  • E-postsystemer
  • Microsoft 365, Teams, SharePoint, OneDrive
  • Installasjon og oppsett av Windows-baserte enheter

Mer om deg

  • Du liker å jobbe med IT
  • Du er komfortabel med kundekontakt på telefon
  • Du er komfortabel med kundekontakt på eksterne oppdrag
  • Du kan jobbe både selvstendig
  • Du kan samarbeide i team
  • Du er pliktoppfyllende og systematisk

Hva får du hos DigiFix?

  • Opplæring i de oppgavene du skal utføre
  • Opplæring i interne systemer og fremgangsmåter
  • Jobbe i et team av fantastisk medarbeidere
  • Variert hverdag, der ingen utfordringer er like
  • Erfaring i et bredt spekter av produkter og tjenester
  • Mulighet for kurs i relevante kategorier
  • Gode kundeforhold som gjør arbeidsdagen hyggelig
  • Mulighet for mer ansvar og valg av egne oppdrag

Send CV  og søknad til [email protected]

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Tiltredelse: etter avtale
Sted: Sofies gate 1, 0170 Oslo
Lønn: etter avtale

Nøkkelord

1. linje, 2. linje, telefonsupport, on-site, på-stedet, tekniker, feilsøk, sikkerhet, backupsystemer, IT, Support, IKT, E-post, Programvare, on-site support, Microsoft 365, Unifi, nettverk, Ubiquiti, Lenovo, Dell, Hp, Samsung, Brother, Xerox, Oki