Er du vår nye medarbeider?
Arbeidsgiver: DigiFix AS
Stillingsbeskrivelse: Spennende og variert jobb innen IT-support
Frist: fortløpende
Varighet: Fast stilling
Stillingsprosent: 100%
Om DigiFix
DigiFix er en bedrift i vekst, som jobber ut mot både privat- og bedriftsmarkedet. Vi er i dag syv ansatte, og har behov for nye medarbeidere. Som ansatt i DigiFix får man spennende utfordringer innen IT-support. Vi tilbyr det meste av tjenester, support og utstyr. Våre kunder har stort sett faste avtaler og kjenner oss. Her er vi på fornavn med kontaktpersoner og har gode forhold til alle. Support er derfor en god opplevelse som gjør arbeidsdagen hyggelig.
Vi leter etter deg som liker teknologi, mennesker og utfordringer; En lærevillig person som aktivt søker informasjon der det trengs for å løse problemer.
Arbeidsoppgaver
Dagene vil fylles med varierte oppgaver som handler om å hjelpe våre kunder med alle slags utfordringer innen IT.
Vi utfører telefonsupport på det meste som kan løses over telefon. Dette innebærer i mange tilfeller fjernstyring av kundens enheter, men kan også være generelle spørsmål og veiledninger.
Vi selger mye utstyr som vi setter opp og klargjør for kunden. Dette kan innebære installasjon av programvare, oppsett av e-post og overføring av data.
Mange problemer krever fysisk oppmøte for å løses, som for eksempel oppsett av nettverk. Kundebesøkene kan være levering av datamaskiner og enheter som kunden ønsker at vi setter opp og kobler til.
Det leveres også inn mange enheter på verksted som trenger feilsøk, reparasjon eller oppgraderinger. Vi ordner det meste av dette, og hjelper samtidig kundene med valg videre i prosessen.
Kvalifikasjoner og krav
- Du har lengre erfaring med pc og mac
- Du er en IT-entusiast og har interesse for datamaskiner, teknologi og internet.
- Du er flink til å finne svar, løse problemer, feilsøke og tenke strategisk i problemløsning.
- Du har relevant erfaring med å løse dataproblemer
- Du har førerkort klasse B
- Du må være flytende i Norsk skriftlig og muntlig, samt beherske engelsk godt.
Ønsket erfaring
Det er en fordel om du har erfaring på ett eller flere av disse områdene.
- Installasjon, oppsett og feilsøk av Windows
- Installasjon, oppsett og feilsøk av Mac
- Installasjon, oppsett og feilsøk av e-postløsninger
- Relevant erfaring i support-stilling
- Administrasjon av Microsoft 365, Teams, SharePoint
- Nettverk og Wi-Fi
Mer om deg
- Du liker å jobbe med IT
- Du er komfortabel med kundekontakt
- Du kan jobbe selvstendig
- Du er pliktoppfyllende og systematisk
- Du kan løse problemstillinger du ikke har opplevd før
- Du er lærevillig og ikke redd for å spør om hjelp
Hva får du hos DigiFix?
- Variert arbeidshverdag
- En arbeidsplass der alle er på lag
- Jobbe i et team av fantastisk medarbeidere
- Mulighet for å påvirke din egen arbeidshverdag
- Erfaring i et bredt spekter av produkter og tjenester
- Mulighet for kurs i relevante kategorier
- Gode kundeforhold som gjør arbeidsdagen hyggelig
- Mulighet for mer ansvar og valg av egne oppdrag
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Spørsmål om stillingene kan tas på telefon eller e-post.
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Sofies gate 1, 0170 Oslo
Lønn: etter avtale
Fortell oss hvorfor akkurat du vil passe i denne stillingen:
Søknad og CV sendes til oystein (at) digifix (dot) no
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Nøkkelord
1. linje, 2. linje, telefonsupport, on-site, på-stedet, tekniker, feilsøk, sikkerhet, backupsystemer, IT, Support, IKT, E-post, Programvare, on-site support, Microsoft 365, Exchange Online, Autopilot, Intune, Unifi, nettverk, Ubiquiti, Lenovo, Dell, Hp, Samsung, Brother, Xerox, Oki